poniedziałek, 18 lutego 2013

Yamaha R1 - Stunt Bike - zbiornik paliwa cz.1

Wracając do Stuntowych klimatów,
zbiorniki paliwa w stuntowych baikach są najczęściej powgniatane celem uzyskania płaskiej powierzchni na której można spokojnie stać, siedzieć i wykonywać akrobacje. Tak też jest w sprzęcie na którym się wzoruję


Zastanawiałem się jak uzyskać taki efekt


pomyślałem że wspomogę się vacu formowaniem.
Zrobiłem kopię zbiornika z foli


następnie na foliowym zbiorniku zrobiłem zagniecenie próbując nadać mu wygląd podobny do tego na prawdziwej Rjedynce


później do zagnieconego foliowego zbiornika wlałem gips do odlewów i uzyskałem zagnieciony gipsowy zbiornik


posiadając gipsowy zbiornik wykonałem jeszcze jedno vacu formowanie tym razem z użyciem arkusza polistyrenu o grubości 0,2mm



w ten sposób uzyskałem sztywną, trzymającą kształt górną powierzchnie zbiornika.
W oryginalnym zbiorniku wyciąłem górę i przygotowałem ją pod wklejenie wgniotka


następnie wkleiłem wgniecioną powierzchnię z użyciem kleju CA Loctite 438 oraz wyszlifowałem połączenie

  

Następnym krokiem będzie wykańczanie powierzchni i malowanie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz