niedziela, 10 lutego 2013

New Beetle c.d.02

Zastanawiałem się nad kolorkiem do Beetla.
Poprzeglądałem trochę fotek w sieci i ostatecznie zdecydowałem się na czarny ale z kontrastowym akcentem kolorystycznym. Zainspirowało mnie ... Porsche


chwilę później znalazłem zdjęcia nowego New Beetla w takiej kolorystyce


podobuje mi się, tego będę się trzymał.
O kalki "Beetle RS" pozwoliłem sobie zwrócić się do mojego mistrza od kalek z Rjedynki Miguela z Mask Decals.
Miguel zareagował błyskawicznie i po paru dniach dostałem maila z propozycją kalki


Za to na kastę rzuciłem brązowy podkład z Gaia


fajnie się układa ale nie niweluje mikro rysek.
Następnie fuknąłem czarną Gaią troszkę mocniej rozcieńczoną tj. 1:2. Fajnie się rozlała

 


nawet za fajnie. Z jednej strony byłem mało uważny i zrobił się zaciek. Czeka mnie szlifowanie i poprawki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz