piątek, 1 lutego 2013

New Beetle c.d.

Zabrałem się za przygotowanie karoserii do malowania.

Na poprzednich fotkach można było zaobserwować że znaczki firmowe na maskach zostały tak zaprojektowane przez tamiya że w okrągłe zagłębienie wkleja się znaczek firmowy. Ja postanowiłem wygładzić maski i usunąć otwory. Wykorzystałem do tego znaczki z zestawu które wkleiłem na CA przy okazji podlewając mocno klejem dookoła cały znaczek. Następnie zeszlifowałem je na gładko z powierzchnią maski


W sumie pomysł na model jest taki że znaczki firmowe mają występować ale liczyłem na to że uda mi się zdobyć dedykowaną do tego modelu fotorawioną blaszkę Crazy Modelera gdzie występują m.in. owe znaczki.
Przez chwilę już mi się wydawało że umoczyłem bo jak wcześniej blaszki były łatwo dostępne (nawet kiedyś ściągałem je z HE dla kolegi) tak teraz przekopałem znane mi sklepy internetowe oraz ebay i nie udało mi się ich namierzyć. W końcu przypomniało mi się jeszcze o mediamixhobby i wreszcie tam trafiłem ostatnią sztukę


Jak już mi się udało ją nabyć to chlasnąłem też kratkę w zderzaku.
Spędziłem upojnych kilka godzin na wycinaniu plastiku tak by przy okazji nie porżnąć zderzaka albo nie połamać poprzeczki


Natomiast co by tyłek nie czuł się zaniedbywany wyciąłem miejsce na końcówkę rury wydechowej


Bystre oko wychwyci że pozbyłem się też bocznych kierunków które zostaną zastąpione zamiennikami z przeźroczystej ramki.
Całość dostała panem surfacerem a następnie całość została przeszlifowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz