niedziela, 17 lutego 2013

New Beetle c.d.03

Malowanie karoserii jeszcze nie skończone (jakoś mi nie pod drodze do lakierni :)) ale zrobiłem kilka przymiarek z zakupionymi felgami.
Postawiłem na BBSy. Zakupiłem na hobbyeasy 20" model CH-R oraz 19" CK.
20 calowych trochę się obawiałem czy nie będą za duże. Do tych dwudziestek dokupiłem opony Yokohama Advan Neova wszystkie produkty firmy Hobby Design.
Felgi to odlewy żywiczne są niezłej jakości choć to nie to samo co koła z zestawów lub koła od Aoshima czy Fujimi. Jeśli chodzi o gumy to wypadają słabo.



Na 19 nałożyłem opony z kół Fujimi które miałem w magazynku. Jak widać gumy 20stki to niezłe kapcie i mają naprawdę niski profil.
Teraz jak to wygląda na Beetlu



dwudziestki fajnie wypełniają nadkola




 niestety słabo wyglądają w nadkolach


na skręcanie kół nie ma co liczyć więc stawiam na 19nastki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz