wtorek, 31 lipca 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike - silnik cz.3

Silnik dostaje kolorki.
Na początek podkład i mieszanka emalii tamiya xf-16 i xf-56


później maskowanie i czarny semi gloss.
Także delikatny wash


następnie malowanie detali i rozpocząłem montaż osprzętu jak termostat wraz z orurowaniem które zostało zmodyfikowane przy pomocy drucików cynowych oraz chłodnica oleju z dodatkowym króćcem do przewodu



na wszystkie przewody i gumowe rury lądują obejmy.
Następnie pomalowałem pokrywy silnika


które mają zmęczony charakter.
Malowanie odbywało się w kolejności podkład czarny połysk, Gunze SM, maskowanie maskolem a następnie czarny semi gloss. Po zdjęciu maskola efekt jak widać powyżej ... oraz poniżej.
Na silniku i pokrywach uzupełniłem wszystkie niezbędne śruby i nakrętki stosując metalowe odpowiedniki z gamy produktów firmy T2M


zamontowałem również okablowanie do przepustnicy, zapłonu i czujnika w misce olejowej



 dorzuciłem również część orurowania do układu chłodzenia dodając co nieco od siebie



 całość dostała kolejną porcje śladów użytkowych



ostateczne brudzenie silnik otrzyma po tym jak znajdzie się w ramie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz