wtorek, 17 lipca 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike - silnik cz.1

Okres wakacyjny to dla sporej części osób rozleniwienie i wyjazdy tam gdzie więcej słońca u mnie tak się składa że akurat teraz mam najwięcej roboty i mało czasu wolnego od pracy zawodowej chociaż wcale nie pracuję w turystyce :)

Silnik



na dekielkach sporo śrubek które będę wymieniał na metalowe odpowiedniki



 Kolejna rzecz jaką sobie wymyśliłem to dorobienie śrub mocujących kolektory wydechowe.
W standardzie kolektory wchodzą w otworki w silniku i tyle. Ja nawierciłem otworki w pierścieniach dookoła otworów po to by wstawić kawałki pręcików polistyrenowych z kolei w których nawierciłem tym razem mniejsze otworki pod szpilki do mocowania kołnierzy trzymających kolektory


 

szpilki będą z asortymentu firmy Tuner Model Manufactory T2M-3007 nakrętki również T2M-4005.
Kołnierze mocujące kolektory to produkcja własna z blaszki nowe srebro



po wstawieniu szpilek i zmontowaniu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz