poniedziałek, 23 lipca 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike - silnik cz.2

Stwierdziłem że dozbroję silnik w jakiś dodatkowy osprzęt tak by wyglądał bardziej realistycznie.
Od spodu na misce olejowej przy pomocy pręcika, kawałka arkusza polistyrenowego oraz drucika stalowego dorobiłem imitację czujnika oleju


Z prawej strony linka sprzęgła w wykonaniu Tamiya w dość dużym uproszczeniu. Postanowiłem ją trochę podrasować przy pomocy blaszek i drucików mosiężnych


jeden element wyszedł trochę przyduży więc będę musiał przyciąć nowy kawałek blaszki.

W następnej kolejności złapałem się za carburatorki


 na początek dużo szlifowania i usuwania szwów, przy takich małych elementach trzeba to robić ostrożnie tak by nie popsuć wyglądu. Następnie szary podkład i malowanie na kolorki


po kolorkach lekkie brudzenie czyli nadanie wyglądu rzeczywistego


na koniec postanowiłem lekko podbajerzyć przy pomocy blaszek imitujących łby śrub








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz