czwartek, 6 września 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike - rama w kolorach

W jednym pierwszych postów pokazywałem przeróbki ramy

jednak na nich się nie skończyło bo usunąłem jeszcze sety które będą doklejane osobo. W ten sposób łatwiej było mi malować ramę która jest czarna a sety w kolorze aluminium


Po tym zabiegu rama otrzymała podkład, następnie Super Metalicka Gunze potem maskowanie obić maskolem i czarny kolorek


W zasadzie zgodnie z pierwotnym założeniem to miał być koniec kolorowania ramy ale w trakcie mojego już w tej chwili dość długo trwającego projektu STUNT BIKE (od października 2011) odezwał się do mnie za pośrednictwem forum AF kolega Miguel z propozycją że zrobi dla mnie kalki z napisami i naklejkami sponsorskimi jakie się pojawiają na tym sprzęcie. Byłem bardzo miło zaskoczony ponieważ z racji tego że nie bawiłem się jeszcze w projektowanie i drukowanie kalek, nie chciałem na to tracić cennego czasu którego i tak na modele nie mam za wiele. Miałem odpuścić sobie te detale ale skoro nadarzyła się taka okazja postanowiłem skorzystać z uprzejmości Miguela i jeszcze bardziej zbliżyć się wyglądem do oryginału.
I tak po kilku miesiącach mailowania, oglądania fotek, pomiarów itd. ...

 
Miguel wydrukował i przysłał mi dwa piękne arkusiki


 piękna robota!
Jeszcze raz wielkie dzięki Miguel za zaangarzowanie i poświęcony czas!
Miguel robi genialne kalki polecam wszystkim, zajrzyjcie na jego bloga mask decals

Posiadając kalki ułożyłem odpowiednie napisy na ramę i pokryłem w sumie sześcioma warstwami bezbarwnego lakieru firmy Gaia. Później spolerowałem schodek powstały na kalkach



na koniec dmuchnąłem jeszcze jedna warstwę lakieru tym razem mieszanki połysku z matem w stosunku 3/2 tak aby uzyskać bardziej satynową powierzchnię

 
w ten sposób rama jest gotowa do montażu dalszych podzespołów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz