poniedziałek, 4 czerwca 2012

Yamaha R1 - Stunt Bike - tylne koło z napędem cz.3

Ostatni etap prac przy tylnym kole wraz z osprzętem to malowanie.
Felgi po szarym podkładzie Gunze dmuchnąłem białym podkładem Gaia. Pod tak jasny kolor jak bazowy fluorescent yellow konieczny jest biały podkład. Po podkładzie poszła wcześniej wymieniona baza z Gaia


następnie poprawiłem zadrapania i otarcia na felgach w różnych miejscach wzorując się na moich fotkach R1 Raptownego. Później przygotowałem sobie emalie Model Mastera chrom silver, czarny semi gloss i czarny mat oraz zestaw suchych pasteli z Tamiya, Pędzelek w rękę i rozpocząłem improwizację


 

Zębatkę również na początek fuknąłem szarym podkładem a następnie czarnym połyskiem i na koniec Alclad polerowane aluminium. Następnie wkleiłem śrubki z nakrętkami z firmy T2M i znów wysmarowałem suchym pędzlem czarną emalią z MM oraz pastelami



Pozostał zacisk hamulca.
Po szarym podkładzie poszedł super metalik Gunze dark iron a następnie kombinacja materiałów maskujących. Później semi gloss Gunze ciutek gęściejszy i dmuchany przy niższym ciśnieniu, co by nadać lekką fakturkę powierzchni. Kolejne maskowanie i kółeczka dmuchnięte niebieskim clearem z Tamiya. Na koniec brudzenie mocno rozcieńczoną czarną matową emalią z Tamiya


Całość po zmontowaniu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz