niedziela, 2 czerwca 2013

Honda Forza

Od czasu gdy zbudowałem sobie lakiernię i nie muszę już biegać 4 piętra w dół do piwnicy by coś pomalować prace przy modelach w magiczny sposób nabrały tempa :)
Po skończeniu rozgrzebanego 3 lata temu VW złapałem się za dwuletnią Hondę.

Jest to model firmy Aoshima w skali 1:12 Honda Forza w wersji Daytona BSC.


Całkiem sympatyczny aczkolwiek dość prosty model.
Na początek tzw. in-box



 





 jak widać elementy całkiem ładnie odlane





 i na koniec oczywiście koła


Model można złożyć prawie bez użycia kleju o czym mogłem się przekonać podczas próbnego montażu

 


w sumie otrzymujemy dość pokaźny jednoślad.
Dla porównania fotka z trochę mniejszą Hondą ;)


Dwa lata temu udało mi się przygotować większość części do malowania i pomalować na kolor bazowy tzw. blachy czyli lakierowane elementy zew. Po tym model wylądował z powrotem w pudełku o ile dobrze pamiętam z braku czasu na modelowanie.
Teraz ma swój come back i chyba będzie to mój jeden z nielicznych o mało PZP (prosto z pudełka). Zmieniłem jedynie kolorystykę i wyciąłem dosłownie parę plastikowych śrubek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz